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CONTACTLINE v3 - Gestão Centralizada

 Manual_API_generico_v309-00.jpg 2229x692 (pixels)

Manual - Utilização da WEB API


Request parameters:


id_service (Service id)


Request requisites:


login


assignServiceDesk


Request returns:


If successful returns a list of the issued tickets in the service queue. <response>

<success>true</success> <tickets>

<count>2</count> <ticket>

<id>51</id> <numero_senha>1</numero_senha> <data>2012-05-08</data> <servico_emissao>1</servico_emissao> <emissao>2012-05-08 17:53:12</emissao> <servico_destino>1</servico_destino> <tempo_espera>00:00:44</tempo_espera> <status>Emissao</status> <observacoes>teste</observacoes> <nome_cliente></nome_cliente>

</ticket> <ticket>

<id>52</id> <numero_senha>2</numero_senha> <data>2012-05-08</data> <servico_emissao>1</servico_emissao> <emissao>2012-05-08 17:53:14</emissao> <servico_destino>1</servico_destino> <tempo_espera>00:00:42</tempo_espera> <status>Emissao</status> <observacoes>teste</observacoes> <nome_cliente></nome_cliente>

</ticket> </tickets>

</response>

if there are no tickets in the queue the response will be <response>

<success>TRUE</success> <tickets>

<count>0</count> </tickets>

</response>

Use Example:


/Contactline/api/endpoint.php?method=service.getQueueLine&id_service=3

Escrito por: Miguel Teixeira

Gestão de Projecto: Luís Palma

Versão 1.0

Página:

9 / 23

Assunto: Contactline v 3.0 WEB API

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